„Microsoft Office 365“ apima visus įrankius, kurių reikia verslui, norinčiam būti inovacijų priešakyje. Prenumeratos nauda juntama iškart – sistemą lengva sukonfigūruoti, padidėja produktyvumas ir taikoma patikimesnė sauga.
Kalbant apie ilgalaikę naudą, šis sprendimas nuolatos automatiškai atnaujinamas, jo apimtis lengvai keičiama ir jį naudojant užtikrinama griežtesnė atitiktis reikalavimams. Kartu šie privalumai suteikia verslui galimybę sėkmingai konkuruoti.
„Office 365“ įdiegti naudinga verslui, kuriam svarbus darbuotojų mobilumas ir lankstumas. Prenumerata apima naujausias aukščiausios klasės programų, įskaitant „Outlook“, „Word“, „Excel“ ir „PowerPoint“, versijas, kurias galima naudoti bet kur ir bet kuriame įrenginyje.
Dokumentą galite sukurti, redaguoti ir išsaugoti „OneDrive“ talpykloje ir paskui nuspręsti, kas prie jo gali dirbti realiuoju laiku. Failus galima saugiai pasiekti naudojant kompiuterį arba iOS, „Android“ ar „Windows“ įrenginius – tai itin naudinga bendradarbiaujant su nuotoliniu būdu dirbančiais kolegomis arba laisvai samdomais darbuotojais.
„Office 365“ apima įmonės lygio saugumo funkcijas, saugančias pačios įmonės ir jos klientų duomenis. Pranešimų užšifravimas užtikrina, kad el. laiško niekas neperskaitys, išskyrus asmenį, kuriam jis skirtas, o duomenų praradimo prevencijos priemonė el. laiškuose nustato neskelbtiną informaciją ir pasirūpina, kad ji nepatektų už organizacijos ribų. Be to, jei mobilusis įrenginys būtų pamestas ar pavogtas, iš jo galima lengvai ištrinti duomenis.
„Office 365“ pakete įdiegta priemonė „Advanced Threat Analytics“, kuri aptinka įtartiną veiklą ir apie ją įspėja naudotojus, kol žala dar nepadaryta. Taip pat įdiegta ir patobulinta sauga nuo grėsmių – debesų technologijos pagrindu veikianti el. laiškų filtravimo priemonė, realiuoju laiku sauganti nuo kenkėjiškų programų ir pavojingų nuorodų.
„Office 365“ suteikia galimybę naudotis korporacijų lygio komunikacijos įrankiais, įskaitant internetinius grupės pokalbius ir vaizdo konferencijas „Microsoft Teams“ programoje. Kiekvienam projektui galima sukurti kanalą ir pridedant skirtukus su juo susieti kitas „Office 365“ programas, kad darbuotojai galėtų planuoti, tvarkyti ir bendradarbiauti neuždarę „Teams“ programos.
Į „Office 365¨ programų komplektą taip pat įeina „Yammer“ – įmonių socialinis tinklas. „Yammer“, suteikdama darbuotojams galimybę spontaniškai prisijungti ir keistis informacija, nesvarbu kurioje vietoje jie besidarbuotų, padeda mažosioms įmonėms sutelkti dėmesį ir judėti reikiama linkme. Visi savo užduotis derina atsižvelgdami į naujausius pasikeitimus ir informaciją bei kitus žmones, nuo kurių priklauso jų atliekamas darbas.
„Office 365“ įdiegta daug funkcijų, galinčių verslui padėti klestėti. „Outlook Customer Manager“ – tai nesudėtingas įrankis, sekantis sąveikas ir padedantis kurti santykius augančioje klientų duomenų bazėje. Kliento informaciją, vystomus sandorius ir nepabaigtas užduotis galima lengvai peržiūrėti ir persiųsti komandos nariams siekiant užtikrinti nuoseklią paslaugų kokybę.
Naudodami „Microsoft Power Automate“ galite greitai automatizuoti darbo eigas, taikyti verslo logiką, kad supaprastintumėte užduotis, ir integruoti procesus. Ir tam nereikia mokėti programuoti.